یادگیری زبان دوم
تاثیر سبکهای یادگیری و نوع متن بر توجه همزمان به فرم و معنا

مستانه حقانی

دوره 9، شماره 1 ، تیر 1399، ، صفحه 213-243

https://doi.org/10.22054/ilt.2020.51000.477

چکیده
  تحقیقات در حوزه فراگیری زبان دوم حاکی از آن است که فرا گیرنده های زبان بیگانه در میزان توجهی که به طور همزمان به فرم و محتوای متن اختصاص میدهند از یکدیگر متفاوتند. از بین عوامل متعددی که سبب این تفاوت میشوند میتوان از سبکهای یادگیری نام برد که خود زیر مجموعه تفاوتهای فردی محسو ب شده و میتوانند به تنهایی و یا همراه عواملی دیگربر این روند ...  بیشتر